Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2007, 18:15   #9
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
En in Laken wordt er weer een fles champagne open getrokken. (tegenwoordig is alle goede nieuws goed daar om dat effect te bereiken)

Den Ollander Is Slecht (© 1830 by French Agents Inc) is een van die mythes waarop België en de onderdrukking van de Vlamingen gestoeld is.
??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, heb dat verhaaltje al genoeg moeten horen, quote in deze threat een bericht waar ik zeg dat ik den holland slecht vind???? Tzal nie moeilijk zijn aangezien deze draad heel kort is...
Waarom mag ik nu nie eens mijn gedacht zeggen zonder dat idiote fabeltje te moeten aanhoren, wat natuurlijk ook gedeeltelijk waar is!
Waarom mag ik de Walen, de Engelsen, de Fransen enz... niet aangenamer vinden dan de hollanders (excuseer, Nederlanders! )! Waarom zitten hier een aantal hollanders (in de europees bekende betekenis van Nederland ) en ook wel een aantal Vlamingen op het forum mij constant te verplichten om de Hollanders aangenaam te vinden!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 7 mei 2007 om 18:16.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden