Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danyvivi
Nee die 10.000 primeren niet.
En ik wist niet dat Durant een flamingante is.
En ik heb niet gezegd dat die 10.000 goedkope villa's hebben gekocht , want niets is minder waar, ze hebben zelfs de normale te dure prijs voor een stuk grond betaald.
Ik denk dat het beter is voor U om het totale dossier nog eens ter hand te nemen.
En dan reageren.
|
Grond in Zaventem, Meise, Steenokkerzeel en Grimbergen bvb is al geruime tijd een stuk goedkoper dan elders-
logisch gezien de hinder van de luchthaven. De mensen die daar grond kochten wisten, of hadden moeten weten
waarom hij goedkoop was..(vergelijk de prijzen maar eens met bvb Rixensart, Genval, Ohain of st Genesius Rode...op ongeveer eenzelfde afstand van Brussel, met slechtere verbindingen....)
Neem die hinder weg door aanvliegroutes over Brussel, dat een veel grotere bevolking telt, te leiden en die grondprijs in Meise en Grimbergen stijgt: pure logica: de portefeuille van 10.000 mensen tegenover de nachtrust van 100.000 of 150.000,
waartussen grosso modo evenveel of meer Vlamingen dan er in de noordrand wonen. Het zijn vlaamse politici die het dossier gecommunautarizeerd hebben, niet waalse of brusselse, niet I.Durant!... 't is dus zoals zo dikwijls een centenkwestie...(Chabert gaf het goede voorbeeld!)
W�*�*r schreef of insinueerde ik dat I. Durant een flamingante is?