Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2007, 09:39   #5
Werner
Burgemeester

Standaard

Hey Chipie,

De wetten zullen binnenkort overal in de wereld gesteld worden door landen, die vrije meningsuiting, goede arbeidsomstandigheden, sterke vakbonden, vrijheid van geloof, de mensenrechten... hoog in hun vaandel dragen...

Al enig idee waar die landen zich bevinden ? Second Life ?

Gelukkig zullen we dan tenminste van die rot Amerikanen verlost zijn, die ons nu en in het verleden, niets brengen/brachten dan armoede, persoonlijke onvrijheid, slechte arbeidsvoorwarden, schendingen van mensenrechten...

Tja, je zegt er zoal iets. Dan heeft die muur aan de grens met Mexico toch nog zin. Op eigen kracht en kost je eigen gevangenis bouwen. Er zijn zo nog van die verhaaltjes. België gaat binnenkort ook een Chinese Muur bouwen, heb ik begrepen. Lap, daar heb je ze weer, die Chinezen.

We kunnen die nieuwe machten maar best met open armen ontvangen en hen zeker en vast geen strobreed in de weg leggen... willen we onze toekomst en die van onze kinderen niet belasten...

Inderdaad, heel braaf moeten we zijn of we hebben binnenkort een groot logistiek probleem om goederen in Europa te krijgen. Het is grote leegverkoop in Europa, alle stock moet verkocht worden.

En ons zeker niet verzetten... maar die kans is godzijdank onbestaande..

Is een doordenkertje, denk ik. Europese invoertaksen verhogen om dan op missie te gaan naar China opdat ze hier zouden investeren, getuigt een klein beetje van schizofrenie, zo lijkt me.

Hopen op beterschap.