Los bericht bekijken
Oud 13 december 2003, 19:37   #22
Bece
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Dies.Je hebt mijn vraag niet beantwoord.
HEB JE HET AL GEPROBEERD?
Ik wou daar 1st op antwoorden, deed dit dan uiteindelijk toch niet omdat ik niet vond dat het uw zaken zijn. Ik vind ook niet dat het echt ter zaken doet of mag ik alleen spreken over situaties waarin ik zelf ook verkeerd heb? Mais bon, ondanks wat u misschien denkt, kom ik uit een gezin dat het helemaal niet bijzonder breed had vroeger hoor; wees gerust, ik weet waarom ik vroeger de inspanningen deed om te slagen op school en waarom ik er nooit een probleem van gemaakt heb om uit eigen beweging op zoek te gaan naar werk en om er alles aan te doen om dat werk goed te doen.
Daar ging het hem ook niet over. Maar uit uw reactie besluit ik dat jij van mening bent dat mensen die van voornoemde inkomens moeten leven, niet arm zijn.
Dat uw ouders het niet breed hadden heb je vroeger ook al eens gezegd en wil ik best geloven. Alleen wat is "het niet breed hebben" Ik ken, kinderloze, echtparen met een netto inkomen van >2000€/maand die vinden dat zij het echt niet breed hebben en iedere maand moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. en echtparen is meervoud.