Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2007, 17:01   #38
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
O here broeder dat mag JIJ zekers want wat je schreef over de schillen van het universum beschreef men in de boom der kennis van de joden hunnen kaballa en de ha-zohar .

Komt erbij dat oneindigende meesterlijke kennis het beste MAG over gedragen worden in stilte en reactie ....dus dan moest ik het niet neer pennen lol .

Goed dat toeval en karma voor sommige niet bestaat ; voor andere gelijk mij geniet en leef ik ervan in het niets maar ook in het hier en nu...limietloos in de hogere kennis der sferen van de hemel(en) die onze vader en moeder ons gaf .

Moge we hieraan ook toevoegen dat vroege christenlijke werken of koptische werken alsook spreken over de hemel(en) en hogere sferen van de goede weg en goede kennis die onze heer en meester ons gaf .

Tal van mystieke,gnostische werken en uitspraken zou ik kunnen doen over de kosmos maarja goed dat we al weten dat ze eeuwig is en blijvend opbouwnt....leeg en vol ...... .

Voor de geflipte konijnen die denken dat ik een geloofs aanhanger ben ofzo ...neen ge hebt pech ik geloof in 1 god en Jezus of jovah of asaph a juzz....sananda was 1 der vele grote en ware meesters die de wijze van het oude kenden.

Ik omschreef mezelf als zijnde een spirituele syncretische christene dus katholisime , christendom of andere geloofs vormen zijn mij niet vreemd of raar of ...whatever.

*Kosmos is vol leven en toch levenloos IN zijn tijdloosheid.
& omgedraait kosmos is leeg en toch vol massa waar IN het tijdenlijk verblijft.
Als de kosmos, het heelal of het universum ergens een repetitieve beweging maakt kan men spreken van pulsatie, een soort kloppend hart, en dat is leven. Het heelal is dan niet alleen, maar bovendien leeft het. En die pulsatie leeft doorheen de eeuwen in menig gelovig hart ..........

Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 mei 2007 om 17:02.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden