[quote=Fieseler;2651788][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike
so wath? Dat is nu net hét onderdeel van hun programma waar de VRT de verdomde plicht heeft hem uit te spelen tegen diegenen die hun eigen moeder zouden verkopen om er toch maar bij te zitten.
Wetende wat de houding van de Fanstalige partijen hiertegenover is maakt dit nu net het hotste item dat België (federaal) de volgende jaren zal bepalen.
Wetende wat de houding van de franstalige partijen is zou volgens jou enkel de VLD, SPa en groen moeten worden uitgenodigd omdat deze partijen appert tegen Vlaamse staatsvorming zijn? Dat is fraai zeg...
Is dit de smoes die de VRT zal moeten verzinnen om een kwart van de kiezers toch maar niet aan bod te laten komen?
Is dit hun excuus voor hun antidemocratische desinformatie?
A propos: Vanhecke zegt dagelijks wat zijn bedoelingen zijn ivm België en het is de core business van onze staatsomroep om jou dat te melden.
Dat jij dat dus blijkbaar niet weet zegt veel zoniet alles over onze VRT.
|
dus melding we willen niet meedoen = juist en VRT ok heeft het gemeld.
Hoe Van hecke oit zijn programma zal realiseren zonder een absolute meerderheid in vlaanderen, en hoe hij de walen in zijn regering denkt te krijgen heb ik hem athans niet horen zeggen.
Ik daag u uit om mij daar enig document, tekst, .... van aan te wijzen. Dus toon mij aan dat ik het gemist heb, en dat de VRT het verzwegen heeft.
De rest is bladvulsel om de hamvraag te ontwijken.
De rest is gezever om de onmacht te verbergen