Ik stuur alle dagen een mail naar de VRT om hen uitleg te vragen waarom het VB niet aan bod komt.
vandaag nog deze verzonden:
Citaat:
Geachte,
Uw weigering om het VB deel te laten nemen aan het 3-kopstukken debat mondelinge vragen is gebaseerd op het feit dat het VB geen kandidaat premier zou hebben.
Wel ik haal nu volgende tekst van uw website waarin de woorden van Yves Leterme staan:
"Premier of niet?
Leterme krijgt ook kritiek omdat hij niet kiest voor het Vlaamse of federale niveau en omdat hij niet expliciet wil zeggen dat hij kandidaat-premier is.
"In ons land wordt de eerste minister niet rechtstreeks verkozen", zegt Leterme. "Maar men moet wel respect opbrengen voor de uitspraak van de kiezer.""
Leterme wil dus zelf niet zeggen dat hij kandidaat-premier is.
Waarom nodigt U hem dan wel uit ?
Dit doet mij meer en meer denken aan een soort selectieve vooringenomenheid van de VRT ten opzichte van het VB.
Bent U dan vergeten dat U een overheidsinstelling bent die betaald wordt door het belastingsgeld van alle burgers ?
Waar is uw geloofwaardigheid nog ?
|
Ook doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|