Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2007, 18:31   #225
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Awel Winterhamer dit noemen ze nu eens een perfect voorbeeld van "in kasten denken".
Weet dat europa zijn centen overal is gaan pikken en dit nog steeds doet.
Kolonisatie, bezetting, steun aan corrupte regimes (zolang ze maar europa goedgezind zijn).
En inderdaad er zijn zeer veel vreemdelingen die hier van ons sociaal systeem komen profiteren. Maar ik denk niet dat dat uiteindelijk opweegt tegen de uitbuiting die wij nog steeds doen in de "ontwikkelingslanden".

Ik zeg altijd: men oogst wat men gezaaid heeft. En geloof mij Europa heeft veel gezaaid in die landen waarvan weinig goeds.
Vertel, wat hebben ze dan uit Marokko gehaald ? want daar is niks en was ook nooit iets te vinden.

En zelfs als, BOEIEND, het kan mij geen reet schelen wat mensen vroeger hebben gedaan, wij staan daar niet meer achter, wij zijn tegen slavernij, sterker nog het is het Westen geweest die er voor heeft gezorgd dat slavernij EINDELIJK werd afgeschaft in de islamitische landen in notabene 1980! de grootste slavernij ooit is gedaan door arabische moslims in Afrika! die was langer en groter en zieker! maar daar hoor ik niemand over!

Wij zijn de beste landen en wij helpen iedereen, dus ga nou maar niet zielig doen!
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden