Discussie: Huursubsidies
Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2007, 18:54   #90
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Heel juist van U duncan,maar wie gaat er iets aan doen?

NIET de HUIDIGE regering die eerst 20 jaar mensen beliegt ( cvp toen ) daarna vld en andere = 1 pot nat & het zijn de imago spelletjes , beliegerij gelobby en mensen met veel geld en napraterij die bevreest zijn dat hunnen imago's kapot gaan .

Het enige wat deze legislatuur en het vorige conjunctuur bereikten was meer vrijheid voor corruptie en grote mannen die hun broek graag laten zakken en kafferen dat nen gevangene ook is zen broek MAG laten zakken .

Men point is dat er geen reet respect naasten liefde enz...bestaat op papier wel maar de realiteit is anders.

Wat doen met zo'n type's gelijk ze bezig zen in Wallonië in Namen & Charleroi ze aanklagen - dagvaarden - belachelijk maken...enz DAT doen ze met het volk & het is DAT wat ze terug krijgen maar dan eens zo hard en intens .

Als ze is goe door poetsen in die hogere regionen van dit landje & nieuw soort beleidt voeren/ manier van comuniceren...ect .

NIEUW voorzitters van de sociale woningbouw bvb...ect allemaal aanklagen/ zwart maken das hetgeen dat ze den gewonen belg ook aansmeren we roken we drinken we kunnen niet om met diversiteit .

Wat MIJ opvalt hé dat is TELKENS als ik bij iemand tewerkgesteld ben die rijkenlijk leeft (managers/eigenaars...sommige zelfstandigen) dat ze NIET omkunnen dat uwen fiets 5min vertraging heeft of uw bus/tram... .

*Het zijn ZIJ die de wet maken over diversiteit die ZELF totaal NIET divers zijn of democratisch dat merkte ik al jaren en dat zal zo wel even blijven.

SHAME 2 BELGIUM KAPITAL SYSTEM :-/
duncan is offline   Met citaat antwoorden