avon' kiko,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Natuurlijk. Moorden, om het even welke soort moord, zijn spijtig genoeg van alle tijden.
|
hier schijn je de openingspost van Den Ardennees enigszins bij te treden in de grote lijnen
Citaat:
Maar hoewel ik het niet kan staven met cijfers, heb ik toch de indruk dat er wel degelijk een stuk meer geweld is dan pakweg 50 jaar geleden. Dat is niet enkel de pers die er meer belang aan schenkt, het is nu éénmaal zo dat mensen agressiever worden.
|
en dan krijgen we dit ... waar je zegt dat 'jouw indruk' wel feit moet zijn ondanks de cijferstaving... je weet het gewoon dat het zo is
Citaat:
Waar uitbarstingen van "zinloos geweld" vroeger nog min of meer geïsoleerde gevallen waren, is het nu om de twee �* drie weken dat er een slachtoffer het ziekenhuis in getrapt wordt (of gedood wordt), God weet om welke idiote reden.
|
en uiteindelijk krijgen we dit ....waar je dan precies uit de doeken doet waar 'jouw indruk', 'jouw weten dat het gewoon zo is' vandaan moge komen
en dat lijkt me toch de pers ( media ) te zijn die jou hiervan op de hoogte brengt, of niet ?
kortom, met je bedenking heb je eerder Den Ardennees zijn uiteenzetting ivm die media bekrachtigd