Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur
Help, de moslims willen onze vrijheden afpakken! Stem dus conservatief! Verbied coffeshops, leg uitingen van homosexualiteit aan banden, verbied abortus en euthanasie, nemen jongeren met foto en gegevens in een politiedatabase op enkel omdat ze jong zijn, verbied het maken van foto's van de politie, geef de staat het recht om mensen zonder aanklacht op te sluiten, laat de premier je de les lezen dat er niet gespot mag worden met de koningin, en al helemaal niet met onze mooie Christelijke tradities! Als je dat niet doet nemen de moslims je je vrijheid af!
Ik heb het echt zo gehad met dat gezeik. Hier in Nederland moeten we een heleboel vrijheid inleveren, maar niet voor de moslims, nee, voor de onberispelijke blanke man van middelbare leeftijd, voor de schreeuwerige scholier uit een uithoek van het land die nog nooit een buitenlander heeft gezien, voor mensen die problemen niet willen proberen op te lossen maar denken dat ze spontaan verdwijnen als je de tijd terugdraait naar toen ze er nog niet waren. Tegen de tijd dat kabinet Balkenende 12 er zit (en dat gaat hard hier met die kabinetten) is Nederland een politiestaat. Niks tolerantie, niks vrijheden, niks liberaal, niks vrijheid van meningsuiting. En het landelijke motto: als het je niet zint rot je maar op. Ja, waarheen dan? Ik was er trots op in één van de meest vooruitstrevende landen ter wereld te leven, een land waar gelijkwaardigheid en vrijheid hand in hand konden gaan. En weet je, er zijn dan ook verdacht weinig moslims die mij zo graag mijn verworvenheden willen afpakken. Er is geen moslimpartij met zetels, en ook de oer-Hollandse vrijheidsbeperkers krijgen weinig steun vanuit allochtone hoek. Veel mensen komen hier met de reden dat ze hier willen wonen, niet daar, dan waren ze daar gebleven. En toch blijven mensen maar roepen dat ik bang moet zijn. De VVD duikt de rechtsconservatieve hoek in, het CDA en de PVV bloeien en op links laat de SP graag horen dat ze ook niet van allochtonen houden. De hele dag een specifieke groep mensen voor puur kwaad uitmaken kan ik ook, is helemaal niet moeilijk. De tijd terugdraaien kan niet, is wel moeilijk. Laten we dan ook vooruit willen, dingen constructief aanpakken en ons vooral niet laten gijzelen door onze eigen mooie politiestaatjes.
Zo, pak van mijn hart. Ben trouwens al op zoek naar een onderduikadres, misschien ergens onder een kerk ofzo, daar zoeken ze nooit.
|