Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell
Tiens en ik die dacht dat Vanthemsche aan de politie bekend had dat hij uit racisme handelde...
|
Dat heeft hij gezegd ja, maar ik vraag me af of die gast wel bij zijn volle verstand, is, was , of ooit zal zijn...
Een paar onschuldige vrouwen overhoop schieten uit zogezegd racisme, ... voor mij is da ne laffe ziekelijke psychopaat. Nen echte racist, had wel andere doelen gekozen volgens mij.
Wat ik verder vooral wel straf vind, is dat als er sprake is van omgekeerd racisme en duidelijk sprake is van omgekeerd racisme dat telkens met de mantel der liefde wordt toegedekt.
Een aantal "jongeren" die een meisje verkrachten net omdat ze "blank/westers" is bvb, daar heb ik gene Roy Bert Second naar toe zien gaan of zijn medeleven horen uitdrukken, Het fake gedoe in de nu doodgezwegen zaak remerie, al vergeten ? ... Patrick Mombaerts al vergeten ? De machinist die een blok beton vanop een brug in Schaarbeek door zijn cabine kreeg al vergeten ? De busmoord ook al vergeten, ah ja, dat was geen moord natuurlijk dat was net zoals het geval Mombaerts een accident de parcours, ongetwijfeld net zoals die man die doodgetrapt is in Borgerhout, ook wel een accident , ook geen racistische moord.
Allemaal geen racistische moorden, maar accidenten, van jongeren met een ongelukkige jeugd, die het nooit meer zouden doen...
Walgelijk gewoon , om van te kotsen, de mannier waarop de media hier mee omgaat , al dan niet op bevel van de politiek.
En dan vergeten we de grote mediashow op de markt in Sint-niklaas nog te vermelden.... die Vuile racisten zijn nog altijd niet gevonden, terwijl ze normaal gezien toch al lang tegen de schandpaal hadden moeten staan nietwaar ?