Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
@ Jan odaal: indien je de discussie had gevolgd dan had je geweten dat het uitgangspunt was dat de migranten ons al meer gekost hebben dan ze hebben opgebracht!
dit in tegenstelling tot de gratuite beweringen van Hoogmoed die vond dat het DANKZIJ de migranten was dat we hier welvaart kennen, en dat we ZONDER die 20.000 gastarbeiders (en hun gevolg) nu in armoede zouden leven.
De referentie naar Uitkijk! is node: ik had het over een andere studie, maar vermits hoogmoed me geen assistente ter beschikking stelt, heb ik het eerste artikel genomen dat ik tegenkwam.
Het staat U vrij de officiele studie daarover zelf op te zoeken.
|
Correctie.
Jij zei dat die 30 000 (gastarbeiders) ons meer hadden gekost dan opgebracht, door hun ziektekosten.
Dat een quasi non-stop immigratiestroom van economische vluchtelingen ons geld gaat kosten, weet mijn kleine teen ook wel. Dat heb je ook idd bewezen. Maar dat hoefde niet. 'Dat wist ik al.'
Het stukje over de gastarbeiders en hun (latere) werkloosheid is te vaag om te concluderen dat die geld hebben gekost, 'rather' dan opgeleverd. Verder zie ik niets van diebeschuldiging dat ze in de jaren '80 allemaal rugpijn hadden en op de ziektekas leefden? Heb je daar bronnen van?