Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Ik vraag mij af waarom jij juist weer onnodige commentaar moet geven? 
|
Ség bazeken, volgens uwen eigen commie-bullshit heeft iedereen recht op vrijheid van spreken.
Overigens heb ik nog geen enkel woord uit Uw mond gehoord toen Bhairav voor den duizendsten keer zijn agitprop kam verspreiden in andere topics. Nu gaat ge wel plots bleiten over "onnodige commentaar"? En toen Raf doelbewust het topic over Van Uytsel wou ontsporen door over pizza's te beginnen zeveren? Oorverdovende silte
Citaat:
Lees eens de introductie en bedoeling van deze activiteit, en kom dan eens terug.
|
En waar staat die kletskoek? 't Zal wel gene vette zijn zekers.
Citaat:
Ik werd trouwens gekozen door Lombas, voor jou staat hij zeker bekend als linkse snoodaerd?
|
Kenn ich gar nicht. Maar als hij een bloemeke werpt naar extreem-links dat hier doodleuk de genocides op de Oekraïners, de Tartaren, de Kozakken en de moordaddige bezettingen van Hongarije, Polen en Roemenië komt ontkennen weet ik genoeg.
Volgens poco-links in hun bureau-zetels is dat allemaal plezant, zo links onder de linksen op een forum zijn en een genocide ontkennen, ze moesten verdomme eerst eens de gulags meegemaakt hebben.