Discussie: Nieuwe kieswijzer
Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2007, 20:54   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik denk dat het omgekeerd evenredig is met de aandacht die we van o.a de VRT krijgen. Het is toch waanzin dat men in Frankrijk in slaagt om een duidelijk onderscheid weer te geven tussen 3 trotskisten in dit soort testen daar waar men hier niet verder komt dan een vage oproep om SP.a te stemmen.

Dit soort testen hoe onozel ook hebben wel degelijk een impact op het kiesgedrag van mensen en als men daar tal van lijsten niet aan de bak laat komen is dit behoorlijk lullig voor die lijsten. In Nederland slaagt men er in om 17! lijsten in zo'n test op te nemen en het is toch onozel dat men wel de franstalige lijsten in de test opneemt en niet PVDA en CAP die overal in Vlaanderen zullen opkomen.
Wel dan schat. Dat is de reden waarom het VB ook enkel in beeld mag komen als me erop kan kloppen. Leef ermee. Je naam is solidarnosc? Ik vermoed dat je iets hebt met solidariteit.

Het VB is jaren lang genegeerd door de twee omroepen (VTM (blauwe zender) en VRT (rode zender)).

Geef gewoonweg eens toe dat jullie tezamen met de hele paarse kliek het VB calimero gedrag verweten toen ze door de redactie enkel werden aangehaald als ze erop konden slaan. (dat is een letterlijk citaat geweest van een VRT top guy). Nu hebben jullie hetzelfde apparaat tegen jullie want de SP.a wil niet op linkerzijde aangevallen worden.

Het lijkt me gewoon billijk dat jullie toegeven dat heel dat zogezegde calimero gedoe van het VB met betrekking tot de VRT geen progaganda was en geen calimero gedoe at all. Geef gewoon toe dat de CAP vandaag hetzelfde probleem met de VRT ziet. Je weet maar nooit dat je ooit eens wordt uitgenodigd tot een actiegroep die de VRT aanklaagt of zo. hmm... links en rechts tezamen tegen het regime... ik zou dat tof vinden. same targets, same struggle... daarna kan je nog je gang gaan hoor. Eens de VRT redactie eens met de kärcher is uitgespoten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden