Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2007, 09:56   #5
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Het verbaast mij niet, gezien zij reeds lange tijd de 9/11 en de NWO threads frequenteren om discussie te dwarsbomen. Misschien is het mogelijk om deze threads een beetje te moderen en posts als die van La Chunga, die enkel bedoelt zijn om opzettelijk te provoceren, uit te lachen, te beledigen, discussie te bemoeilijken en zaken in het belachelijke te trekken (�* la "JFK was een zoon van Hitler"), te verwijderen of op te splitsen naar Koetjes & Kalfjes.

Vriendelijke groeten en mijn oprechte dank.
Beste Heftruck,

Dat je er problemen mee hebt dat andere meningen dan de jouwe op een vrij discussieforum worden gepost, is jouw zaak. Wanneer je me echter beschuldigt van iets, ga je een brug te ver.
Mijn post mbt JFK als zoon van Hitler doen zeer ter zake in de NWO-thread - een thread die trouwens nog steeds in het subforum Internationaal staat - omdat ik ermee aantoon hoe makkelijk het is om op basis van correcte gegevens een volledig nep verhaal op te dissen. Dat is namelijk mijn mening rond het gehele NWO-gebeuren. Met dat voorbeeld zet ik die mening kracht bij door het op een manier te brengen zoals die volgens mij eigen is aan CT's. Als je die manier belachelijk vindt dan is dat maar zo.

Met de meest tolerante en open groeten,

LC

Laatst gewijzigd door La Chunga : 12 mei 2007 om 09:57.
La Chunga is offline