Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2007, 13:13   #52
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Wat bedoel je Duncan ? Dat de buitendimensies van het heelal tegen alle verwachtingen in uit hun voegen gaan barsten, dat we eindelijk gaan weten of er daar een schepper is of niet in die leegte die geen leegte kan zijn.
Als er al één is dan denk ik toch dat een soort navelstreng ons innig met hem verbindt en dat we moeilijkheden hebben om volwassen te worden.

Wat je schreef is inderdaad juist en jaja er is een verbonden navelstreng met ons hogere zijn ons hoger WETEN ons hogere natuur die vele taloze vormen kent van de grote kunst(en) in ons leven .

Ja veel dat geweten is wordt soms kinderlijk overgedragen en gedragen in een geloofs vorm ( eigenlijk ELKE vorm van geloof) dan hebben we daar in die kinderlijkheid ook een volwassen ...ziel als het ware maar of we die bewust kennen beter omschreven voelen hmmm sommige denk ik .

Maar dat we met de omnipotente creator 1 zijn & zijn zoon en andere heerlijkheden dat is geweten voor sommige ....als ge het ziet .

Gelukkiglijk leeft g'd vandaag de dag nog in vele communies/gemeenschappen en worden zijn genees krachtige en machtige woorden bezongen en aan geprezen als goe !
Zo wordt die navels streng meer krachtiger .....wat ik omschrijf wil niet zeggen dat mensen die zich anders verbonden voelen dat niet zijn...integendeel we zijn toch allen 1 elke vorm van geloof .

Wat ik bedoelde is inderdaad zo dat vanuit de leegte een volwaardig iemand zal opstaan zoals zo vele in de loop der geschiedenis en dat merken we steeds of dat staat steeds in rechtstreekse verbinding met het grote universum ....de chaos waaruit de aarde kwam of onstond.

Alles heeft zo zen tijd en plaats - g.o.d. - galactisch ordende dynamiek.
duncan is offline   Met citaat antwoorden