Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2007, 14:13   #1
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard sociale/fiscale fraude

Geachte mevrouw Van Gool,

ik ben een van die hardwerkende vlamingen, die elk jaar eerlijk zijn belastingsformulier invult.
Oeso-rapporten leren mij dat ik op twee landen na , de hoogste fiscale druk onderga als alleenstaande.
Soms heb ik wel de indruk (dixit Hendrik Boogaerts) dat het hier gaat over noord-europese afdrachten en zuid-europese return.
Want ondanks grote afdrachten blijkt dat na 8 jaar paars de sociale zekerheidsgraad ACHTERUIT gegaan is, dat men 40 jaar en meer werkt en een miezerig pensioen krijgt, dat de opleg in geneeskundige prestaties jaarlijks naar omhoog gaat.
Soms krijg ik de indruk dat u samen met blauw hebt afgesproken dat , als zij niet te hard de sociale fraude willen aanpakken, de roden ook maar zwijgen over fiscale fraude.
Ik wil het even stofferen:
-1 op 9 bedrijven dient geen belastingsaangifte in
-45000 zelfstandigen idem
-topambtenaren vragen waarom grote fiscale fraude steeds verjaart voor justitie
-Dirk Van der Maelen ging Reynders maandelijks punten geven i.v.m. strijd tegen fiscale fraude, hij heeft het nooit gedaan.
-4000 mensen krijgen ten onrechte dop na een valse C4
-14000 mensen én doppen én werken al jaaaaaaaren

U bent samen met uw partij 18 jaar onafgebroken aan de macht, in deze zin bent u hierop zeker aan te spreken.

Vraag: hoe komt het toch dat u en uw partij nooit werk willen maken van de aanpak van sociale en fiscale fraude en , en dat is erger, eerlijk belasting betalende mensen géén solidariteit meer willen opbrengen !
boerenverstand is offline