Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2007, 21:56   #327
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g0ds3nd Bekijk bericht
Beste Raf,
ik merk in de manier waarop u uw mening uit, dat deze getuigt van weinig empirisme. Het enige waarover u kunt 'zagen', want dat doet u non-stop is hoe 'verderfelijk' Het vlaams belang nog wel niet is, de jeugd wordt meer geconfronteerd met de non-stop immigratie en het geprofiteer van de snel-belgwet. Als je naar een fuif gaat bijvoorbeeld, en je kijkt eens naar een 'alochtoon', wat je waarschijnlijk tegenwoordig 'nieuwe belg' moet noemen, terwijl dat niet eens een synoniem is, dan komt hij meteen op je af en vraagt of er een probleem is, wanneer je antwoordt met een simpele 'neen' denkt hij dat je hem beledigt. Ik zeg niet dat alle immigranten zo zijn, ik heb tenslotte ook geen enkel probleem met gastarbeiders, enkel een probleem met profiteurs van ons systeem! Jij bent blijkbaar goed 'gehersenspoeld', m'n links rakkertje. Je reageert zoals de maatschappij het voorschrijft (:'( whei whei whei VB is racistisch , whei whei) VB had al lang aan de macht geweest als mensen een eigen mening zouden vormen en niet meelopen met de hele kudde linkse rakkers. Mijn moeder bijvoorbeeld, ik gaf haar overlaatst een aantal standpunten van het vlaams belang, ze ging vrijwel met ieder van die standpunten akkoord. Ik zei dan, waarom stem je er dan niet op? 'neje want da zou racistisch zijn', er is wel een degelijk verschil tussen racisme en rechts-nationalisme! Ze stemt meestal op CD&V, terwijl ze niet eens weet wat hun standpunten zijn, ze weet hoogstwaarschijnlijk niet wat democratie betekent.
De hele wereld schrijft ons voor om multi-cultureel te zijn, en de immigranten te accepteren zoals ze zijn, alleen vind ik dat zij zich moeten aanpassen en niet andersom! Moslims vinden het zelfs vreemd dat een pet mag op school, en geen hoofddoek, en dan denk ik in m'n hoofd, HALLO we zitten gvd in een christelijke school! een pet heeft totaal geen verband met een geloof, een hoofddoek wel! een hoofddoek is in ieder geval geen hoofddeksel als een petje! Als ik op school een nationalistische opmerking maak, denkt de leerkracht dat ik een 'nazi' ben. Onwetende schapen in de kudde linkse rakkers dat ze zijn.
Tot zover mijn mening over het hele links haat rechts gedoetje.

Mvg,
G0ds3nd
Iedereen die het VB haat = is nen poco die niet voor zichzelf denkt.
Iedereen die het vb omhelst = is een compleet zelfstandige denker die buiten de lijntjes denkt.

Mss is een iets genuanceerder beeld nodig?

En immigratie kan alleen maar lukken als het van 2 kanten komt. Bekijk immigratie op microniveau (iemand die ergens nieuw is), dan snap je waarom het eigenlijk op macroniveau ook zo moet zijn.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden