14 december 2003, 23:59
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Hoe goed onze pacifisten hun reacit eook bedoeld is, ik wordt er altijd weer ziek van om dezelfde zever te hore, een bloemlezing:
Citaat:
Er is een verschil tussen het liquideren van 1 man en het platbombarderen van een halve staat.
België was voorstander van de eerste oplossing. U als Rambo blijkbaar van de tweede.
|
België was voorstander van het liquideren van Saddamn, tiens, u beschikt blijkbaar over andere feiten dan mij? Het enigste feit is dat Michel NIETS wil doen, wel wil mee beslissen, en wel mee contractjes mee in de wacht wil slepen. Als het van hem afhing zat Saddam nog op de troon totdat hij dood was
Citaat:
Eens nagerekend hoeveel billions of $ de internationale gemeenschap moest bijeenschrapen om te beginnen met de heropbouw van Irak ?
|
Ik blaast weer warm en koud. Blijkbaar wil u niet dat Irak heropgebouwd wordt en dat alles zou moeten gebleven zijn zoals het was?
Citaat:
Feit blijft dat één welgemikt scherpschuttersschot véél miserie had kunnen vermijden. Of een welgetrainde raid on Bagdad of Kabul of Jalalabad.
|
Je kan veel zeggen over aanpak van de oorlog, de beperkte multilateriteit etc., maar hier als pacifist en mensenrechtactivist staan te proclameren dat de oorlog ongerechtvaardigd was zonder enig deftig alternatief te bieden is het toppunt van hypocrisie. We hebben het hier over systematische massagraven, martelingen, liquidaties en beroving van vrijheid. Ik denk dat de reactie van alle Iraqis vandaag meer dan genoeg zegt....
|
Wie bracht en hield Saddam nu ook weer aan de macht? al vergeten?
|
|
|