Paus mag blijven of liever niet ? of je gelovig bent mag je ook schrijven of ni
Euhmm ja het pauslijk figuur mag blijven maar den huidige hmmm frons frons heb ik ni zo graag sorry :-/
Ja kzen gelovig ...een spirituele syncretische christen.
Mocht ge jezelf afvragen waarom zo ne lange naam voor een soort van geloof ...das omdat ik graag bibliomantie doe psalmetrie , numerologie of de joodse kabbala en andere bezigheden waaronder ook zingen en bidden en kerken bezoeken ....meditatie ect... .
Tegenwoordig zoek ik men heil in een E.christelijke kerk waar ik me echt begin thuis te voelen zoals de huidige paus gevraagd had .
Alle geloofs vormen moeten meer naar de gemeenschap keren zo zei benedictus dus ik ook .
Magie beoefen ik maar volgens den boek dus ik vraag en observeer voor ik MAG ondernemen. Wetende dat geschreven staat gij zult niet wichelroeden enzo .
Ik geloof in 1 god en Jezus was zijn zoon zo staat geschreven ook geloof ik zekerst dat die kan terug komen ook al wordt dit niet erkent door andere geloofs gemeenschappen kan me geen bal schelen lol .
Wel ben ik vanuit men geloof ALLE geloofs vormen te aanvaarden dus ook mystiek,katholieken,protestanten en andere al dan niet tegen men zin .
De magie en andere die ik hanteer zijn syncretis (crétien/synthetis) bvb voddoo,celt,westers... van aard men geloof zelve spiritueel christelijk ....wat mogenlijkerwijs kan aansluiten bij evangelisten, charismatische christene en andere vormen .
Ik zen hééééél benieuwt op de reacties en welk soort mensen en geloven hier aanwezig zijn
Alvast suc6 en dank voor de reacties en het durven te schrijven wat geloof mag en kan zijn voor u als mens .
is er al reactie?...ow ik moet nog versturen lol oops