Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Ik zie dat je begonnen bent met Slegies postings uit het verleden hier te copiëren. Veel verder dan dat is uw argumentatie nooit geraakt, hè Chipie.
Daarbij, wat hij zegt is het volgende: iemand die werkt zou toch recht moeten hebben op een inkomen dat navenant is. Is het werkelijk zo'n utopie om ergens 1500 Euro/maand te verdienen ?
Het wordt steeds moeilijker, maar geef toe, het bestaat...
Gezien de steeds stijgende levenskosten zal dit al snel een normaal bedrag zijn om fatsoenlijk te kunnen rondkomen.
Het is niet voor niets dat mensen met minder dan 800€/maand al snel in de shit belanden, in de miserie. Om normaal te kunnen leven heb je dus al snel meer nodig. Er zijn werkende mensen die amper 1000€/maand verdienen. Is dat rechtvaardig ? Is dat een fatsoenlijk inkomen ?
Ik weet dat de cijfers altijd discutabel zullen zijn, maar probeer Slegies postings eens te lezen in de zin zoals ze bedoeld zijn.
|
Doe ik... Hij wil 3.000 netto per maand voor een gezin van twee...
Ziet U er één puntje in dat te maken heeft met de 15% 'armen', die U wilt helpen?
Of zijn gezinnen van 2, die maar 2.500 euro netto verdienen, uw doelgroep geworden?
En die post uit het 'verleden' is een paar dagen oud...