Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Als ik in elke nieuwbericht vandaag hoor dat men CAP CENTUM VOOR EEN ANDERE POLITIEK noemt is er duidelijk iets fout met jullie communicatie naar de pers toe,das meer één klein voorbeeldtje hé
|
Je moet de pers nooit geloven, duveltje382. Er wordt soms opzettelijk een mistgordijn gelegd.
Zo las ik ook in een krant over de bezettingsacties in Brussel dat het hotel van TAGAWA (waar de bezetters moesten vertrekken) eigenlijk op nr. 103 van de Waterloolaan lag. Dat is onzin. Het Tagawa-hotel ligt ergens bij of op de Avenue Louise, als ik me niet vergis.
Dan kun je nog een persconferentie organiseren waarbij je die journalisten duidelijk alles uitlegt...maar wat ze er daarna van brouwen achter het toetsenbord...het blijft altijd afwachten.
Deze dingen worden wellicht ook vrijwillig gedaan, zeker in verband met CAP, dat ook in andere kranten al werd weergegeven als 'CAD' (sic). Dat wordt je wel duidelijk als je ziet wie de pers betaalt, waar de politieke belangen liggen enz.
Het is daarom dat het CAP ook zo lang mocht wachten op het trekken van hun lijstnummer. Men wil ons zoveel mogelijk vertraging doen oplopen.