Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2007, 03:19   #15
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
@De limburgse leeuw

Je zegt dat de armoede steeg. Dat is logisch, als je de methodologie begrijpt die wordt gebruikt om de armoede te meten.

Als je kijkt naar de welvaartcijfers, zal je zien dat die nog nooit een 'echte' daling heeft gekent.

Ik zie dat je trouwens ook fan bent van het onvoorwaardelijk basisinkomen. Enig idee hoe moeilijk dat dat te realiseren is? Ik ben daar nu toch al een tijdje mee bezig. En dat vraagt echt zo'n fundamentele verandering van het systeem (als je het realistisch wilt doen), dat het begrijpelijk is dat daar weinig ruchtbaarheid aan gegeven wordt.
(Herinner Elsshot zijn citaat.)

Een (imo) progressieve wetgeving op kraken mag er van mij ook zeker komen.
Beste,jij mag cijfers gebruiken zoveel jij wil,maar ik als geweze armen weet hoe ik in de kou gelaten werd door gelijk welke partij.Ik ben met heel veel wilskracht er zelf moeten uit kruipen.Onze Limburgse Leeuw kan dit trouwens mee bevestigen.Als ik het Vierde wereld Synicaat niet had gekend die mij leerde opkomen voor mijn rechten zou ik nu nog in de armoede gezeten hebben
Dus nu beweren dat de welvaart bij ons alle ok is is een grove leugen,nu nog gaat mijn protest stem naar VB omdat er nog 15% van de mensen in de armoede MOETEN leven,en daar is SPA als "sociale" partij mede schult aan
Dus ik geloof wel in CAP omdat deze het sociaal zijn erntig neemt,de armoede echt wil aan pakken(trouwens SPA heeft daar al bijna 18 jaar de tijd voor gekregen)en het generatiepact NOOIT mee zou goed keuren
Enkel denk ik dat CAP nog niet zwaar genoeg weegt om iets te kunnen betekenen in de Belgische politiek,vandaar dat ik spijtig genoeg VB zal kiezen
Bij deze hoop ik dat je een iets of wat beter inzicht krijgt in wat een armen heden ten dagen aan steun mag verwachten van de traditionele partijen
Groet,een ervaringsdeskundige in de armoede