Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Geef dan eens een concreet voorbeeld van een maatregel die het blok wil nemen tegen de werkloosheid? Of die jij zou nemen moest je aan de macht zijn?
|
Een antwoord op Uw eerste punt is.
Alle werkloze buitenlanders terug naar eigen land!
En wanneer U zegt het programma gelezen te hebben moest U dat niet vragen, Het staat er in.
|
Ik surf naar de site
www.vlaamsblok.be en klik op programma. Niks van te vinden. Het is trouwens een o zo realistische oplossing. En vooral ook geen oplossing voor het probleem.
Misschien moet je schooldirecteur worden:
Wat doen jullie met kinderen met leerachterstand?
Wij hebben er geen, want we sturen die naar andere scholen!
Goede oplossing voor het probleem....
Maar goed, als alle werkloze migranten (hoeveel zijn het er btw) weg zijn, wat doe je dan met de andere werklozen?
Citaat:
Daarom maken de sossen zo van hun oren, want voor elke stempelaar die zij de uitkering geven, belomen ze van de staat nen dikke vette premie. Of wist ge dat ook nog niet. En dacht U dat de syndicaten dat geld betaalden.
|
Ja ik weet dat. Ik ben ook tegen de verstrengeling staat en vakbonden.
Citaat:
En ja iedereen tevreden, tot ze bij de dokter moeten. Een dokterbezoek vroeger 15 €, nu 18 €. Begint het te dagen?
|
Ik ga naar een dokter die geen remgeld vraagt. Dus de prijs maakt voor mij niet uit. Spijtig dat dokters niet met hun prijzen reclame mogen maken. Anders kon je er zo ook een vinden.