Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2007, 15:03   #404
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Niks kronkel kronkel. Ik heb je weer in je hemd gezet. Of beter gezegd: dat deed je zelf. Ik heb er alleen maar op gewezen. Nogmaals: de citaten die je aanhaalt kunnen niet als bewijs dienen, omdat ze gewoonweg over een heel ander onderwerp gaan. Hier gaat het om de individuele, persoonlijke vrijheid inzake de keuze van kledij. In de citaten die je aanhaalt gaat het om de bestrijding van een groepering.

Overigens zit je er ook nog eens compleet naast wat dat VB-petje aan het loket van een overheidsdienst betreft, want dat kan natuurlijk om evidente redenen niet, zoals ik eerder op deze thread al te kennen gaf:
Je bent er wel een potje van aan het maken hoor. Raak jij op den duur nog wel wijs uit je eigen geraaskal?
Mijn aarsengeltje toch, je lult jezelf er constant in. Alleen blijken je hersencellen niet voldoende te zijn om dit zelf in te zien.

U gaat er blijkbaar mee akkoord dat politieke insignes niet kunnen in een openbare dienst.
U bent er zich bovendien van bewust dat de islamitische ideologie géén scheiding kent tussen kerk en staat.
Daaruit volgt dat de islamitische ideologie TEVENS een politieke strekking is, erop gericht om wetten aan te passen (hier hebben ze nog even de tijd nodig om "demografisch" aan te macht te komen).

U zou zich bovendien moeten bewust worden van de nefaste gevolgen van deze islamitische politieke ideologie: niet enkel voor vrouwen staan donkere tijden te wachten, doch indien U even verder wil kijken dan je neus lang is, en de gevolgen van islamitische politiek in de islamitische landen wil bekijken, dan zou je toch van schrik in de hoogste boom moeten gaan kruipen: Vrouwen zijn er namelijk (dankzij hun baarmoeder) toch nog iéts beter van af dan hun mannelijke homosexuele soortgenoten.

Vermits islam weldegelijk een politieke strekking inhoudt (met nefaste gevolgen voor de rest van de niet-islamitische maatschappij) is het van PRIMORDIAAL belang deze sekte onder strikte controle te houden: nl. de privé beleving in privé omgeving.
En ZEKER NIET die ideologie toegang verlenen tot onze openbare diensten.
Het is al erg genoeg dat vertegenwoordigers van die ideologie langzaam maar zeker infiltreren �*lle geledingen van ons seculiere systeem en daar even langzaam maar zeker hun "religieuze" ideologie door laten dringen.

Ik las net op de site van Groene Meryem een stukje (zie interviews: zwemmen in burkini):
Mevr. Alaci schrijft daar ONOMWONDEN:

Citaat:
Een slecht signaal voor andere moslima’s die wél bikini’s dragen? Ach, niet alle vrouwen voelen zich lekker in zo’n kleine bikini. De sociale druk werkt in twee richtingen. Net daarom vragen ook veel Vlaamse vrouwen om zo’n vrouwenuurtje. Ze voelen zich onzeker om hun lichaam in het bijzijn van mannen
D�*�*r gaan we dus terug naartoe mijnheer de aarsengel!
Binnenkort zullen dus normale vlaamse vrouwen die normaal gaan zwemmen in een normaal zwembad worden beoordeeld door de moslimmannetjes als:

zie je die met haar vetkwabben daar? Die DURFT nog hier te komen zwemmen, ze zou beter een burkini aantrekken en tijdens het moslimuurtje gaan zwemmen.

In UW specifiek geval, mijn beste aarsengel, denk ik dat je je ogen en oren even moet opentrekken vooraleer je sowieso nog in een zwembad DURFT te gaan zwemmen: tussen de vrouwen in burkini mag je al niet en tussen de testosteronmannetjes van islamitische strekking, lijkt het me niet aangewezen.

doe zo voort met het aanmoedigen van islamitische kentekens te pas en te onpas te verspreiden!

Je kan je natuurlijk ook nog steeds een burka aanschaffen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 mei 2007 om 15:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden