Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Fijn. Maar dan ben je het ook met de Amerikanen eens dat zij en hun geallieerde landen zelf de contracten krijgen voor de heropbouw, en dat België , Frankrijk en Duitsland uit de boot vallen. Want Louis Michel en zijn twee collega's waren er niet zo blij mee. Integendeel, zij schreeuwen moord en brand.
BTW: "ze moeten er geen Europeanen bij betrekken" is niet juist. Je bedoelt dat ze er geen van de anti-coalitie moeten bij betrekken. Want de Spanjaarden, Britten, Italianen, Nederlanders en Polen bijvoorbeeld zijn allang mee. En volgens mij zijn dat ook Europeanen.
|
Voor mij zijn er daar maar twee de oorlog begonnen. GB en de VS. dat de europeanen zich dat nu eens niet aantrekken, de ami' s en de grote bazars hun brol zelf laten opkuisen. Denkt U dat de oorlog gedaan is?
 Nooit stopt dat daar, zolang er geen diktator van eigen bodem het voor het zeggen heeft! En de contracten tot heropbouw. De ami'is zitten nu al te bleiten dat ze geen geld hebben. Dus laat ze maar stoven, de olie zal hun geen winst opleveren. Daar durf ik nen dikke augustijn op drinken.
Die gasten weten niet hoe de moslim denkt, en in elkaar steekt. Of ze gaan daar europeanen zetten die de boel en de slagen gaan incaseren, en zij zijn weg. Of ze gaan daar vertrekken zoals in Vietnam, Korea, Birma, met de staart tussen hun benen! De amerikaan heeft nog nooit gewonnen op eigen houtje. Hij heeft steeds de hulp gehad van Europa.
|
Jij leest blijkbaar het nieuws niet. Naast de Britten zitten de Spanjaarden, Italianen, Nederlanders en Polen er ook, hé? En niet alleen zij, want andere landen in de wereld doen ook mee : Japan, Australië, etc... Zelfs Nepal is bereid troepen te sturen.
De coalitie van de willing is groter dan je denkt. En dat zijn ook de landen die allemaal gaan profiteren van de heropbouw.
Ondanks jouw dikke augustijn die je van mij moogt ledigen samen met de dikke verliezer Louis Michel.