Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2007, 11:25   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
die pasieve hackers die de politie meehelpen noemen eigenlijk ethische hackers achja we plakken er nen naam op hé .

Tjah goeie reklam is't ni voor online banking brrr en ik heb da aaaaarg

Oké in engeland wordt da ni zo goe beschermt als hier mor toch scary brrr ik denk dat men da in dit land ook heeft zenne ; ni?

Als ge vanop de pc op uw werk aan homebanking gaat doen en ik zet ne straffe portscanner open in uw subnet, (iets zoals wireshark, vrij te downloaden) dan kan ik al uw verkeer onderscheppen en alle losse paketjes nalezen...

Wij hebben dit ooit gedaan tijdens ne cursus en we onderschepten met gemak, het Administrator password van de server... nice,

Als het geicripteerd verstuurd wordt is da moeilijker (VPN tunnels bvb of de codering met digi pass en of het systeem van KBC online... ) maar ne straffen met ne straffe PC , wat geluk en veel geduld, kan proberen die incriptie te kraken.

Ik heb ooit eense eene ne site zien kraken door SQL code in te voeren in een invulvakske van die site, (tegenwoordig weet iedereen dat, en beveiligen ze zich daar tegen) maar dat was dus om nie goe van te worden om die gast efkes, bezig te zien...

Goed beveiligde netwerken worden echt wel goe beveiligd en gemonitord, maar het is altijd mogelijk 100 % veilig bestaat niet.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden