[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
 niemand vampiseerd u,
|
Toet, de verenigde inspanningen van het ministerie van Financiën en een uitbuitend baasje, V-Tax Gent, hebben mij als hardwerkende nietsverdienende Vlaming loonmatig en belastingsmatig zes jaar gevampiriseerd.
Citaat:
u slaagt eerst erin bij de sociale woningsdienst 10 jaar te verknoeien
|
Leg eens uit, ik heb alleen noodgedwongen vier jaar op de wachtlijst gestaan, maar in volle wooncrisistoestand direct mezelf moeten helpen ipv dakloos te worden, door in een bouwvallige goedkope woning intrek te nemen.
Citaat:
en dan weiger je alle werk dat u niet aanstaat, aan de kust is er toch werk genoeg nu het seizoen begint
|
.
Ik heb nooit enig werk geweigerd waarvoor ik honderd keer gesolliciteerd heb en dat voldoende belooft op te zullen leveren gewoon om mezelf heel sober in leven te houden. Nooit.
Werk doen dat je niet aanstaat, dat laat ik aan jou over.
Mijn spaargeld is integendeel integraal afgedragen aan het ministerie van financieën bij wijze van beloning om aan het werk te blijven als nietsverdienende hardwerkende Vlaming.
Nu is het op en kan ik geen vampiriserende baasjes en dito belastingsdiensten meer subsidiëren.
Bovendien ben ik vrijgesteld van de arbeidsmarkt en dus alleen maar werkloos en niet niet werkzoekend voor de twee jaar die me nog scheiden van het pensioen.
En, omdat we het nu toch over vampiriseren hebben:
de bedrijven vampiriseren de jeugd.
Dat wil zeggen dat ze alleen jong vers bloed willen opzuigen.
Oud bloed moeten ze niet hebben, dat lusten ze niet.
Er is op de markt geen grotere discriminatie dan de leeftijds-discriminatie.