Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2007, 15:03   #2
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Om even verder te gaan, meneer Van Velthoven, vergeef me dat ik zo grof ben, maar ..... zou de monarchie niet helemaal haaks moeten staan op jullie principes?
Ik zie immers monarchie als een zekere vorm van racisme. Ik dacht dat wij niet afkeurden op basis van afkomst?
Er zijn in dit land twee groepen : afstammelingen van Leopold I (allez, de erkende afstammelingen!) en de niet-afstammelingen van Leopold I.
Uit die laatste groep kan geen koning voortkomen.
Ik begrijp dit niet, ik studeer binnenkort af, ik spreek de drie talen en werk ook aan mijn Duits. Ik heb nooit een misdrijf gepleegd (en dus zeker ook nooit gefraudeerd), heb heel mijn leven in dit land gewoond en heb de Belgische nationaliteit.
Maar omdat ik dus blijkbaar niet de juiste genen heb, krijg ik dergelijke dotaties niet.

In het kort, mijn vraag is dus aan u : wat zal de SPA doen om mij wel die mogelijkheid om staatshoofd te worden te geven? Na het vreemdelingenstemrecht vind ik dat de SPA ook mag opkomen voor de discriminatie van die vergeten "minderheid" binnen de eigen Belgische bevolking: de niet-afstammelingen van Leopold I.

Met dank!
Evilbu

Laatst gewijzigd door evilbu : 21 mei 2007 om 15:06.
evilbu is offline