Los bericht bekijken
Oud 16 december 2003, 01:52   #6
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Descartes, de moderne navigatiemiddellen gebruiken al lang geen referentie van de polen meer.
GPS, da's vanuit satelieten die zow<ezo boven de Van Allen Gordels zitten; laat die polen hun zin maar doen.

Vliegtuigen.... wat hebben die nog te maken met de magnetische polen?

US missiles, en hun USSR tegenhangers zijn "gehard " tegen rauwe magnetische pulsen(ooit gehoord van EMP) van een grootorde ver boven wat de polen kunnen uitbraken.

U hebt een schuilkelder met onderdruk.. heel slim, alle rotzooi naar binnen zuigende in je kamertje als gigantische stofzak.
Mijn schuilkelder(in ontwerp) heeft een heel ander idee, een pull push idee ,waar een hele zooi filters inzit voor de lucht in mijn overdruk keldertje komt, alle stof word dan weggeblaezen van de niet bestaande kieren.(tja, die fantasie, gecombineerd met een dosis technologische kennis is toch zo vervelend)

Wat betreft de 3de wereld achtige WMD dingen, tja, als ze niet afgaan heb ik er ook geen probleem mee.

Maar darwins posting heeft ook waarde.

Heeft er iemand al over nagedacht wat de openstelling van de Poolse grenzen kan teweegbrengen? Alle laaggeschoolde mensen zijn plotseling vervangbaar door een Pool ,die veel hogere, maar niet erkende opleiding heeft gehad. Om maar 1 voorbeeld te geven. En Duitsland heeft al een voorproefje gehad door de "hereniging" met Oost Duitsland.
Zoek je WMD??In Irak?:kijk hier:
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/
filosoof is offline   Met citaat antwoorden