Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey
Mij verbaast het ook dat Van De Lanotte nog tijd heeft om les te komen geven.
Toch is de universiteit redelijk neutraal. In het 1ste semester heb ik les gehad van Boudewijn Bouckaert, medestander van Dedecker en die kun je toch moeilijk links noemen. 
|
Ik heb les van een Vlott'er, iemand die vrij katholiek is (priester in een vorig leven), een vrij liberaal ingesteld iemand en een zuivere sp.a'er.
Dus ja, ik deel die mening. (En A'pen heeft ook Mathias Storme. ^^)[/quote]
Verbaasd dat VDL nog tijd heeft om les te geven? Als hij er al is ja. Hij geeft nog één vak, zoals al die politici die prof zijn. Ze willen een hoge politieke post, maar toch ook nog hun professorenstoel behouden, dus geven ze nog één vakje. 'k Heb dat ook nog meegemaakt met gouverneur Balthazar (SP.A). Man, wat een incompetente zak was me dat! Kon gewoon geen les geven. Studenten die hem wilden spreken moesten een afspraak met hem maken op het gouvernementsgebouw, waar het gebeurde dat men na een uur wachten tot een studente zei 'sorry, maar de gouverneur heeft toch geen tijd, de afspraak wordt afgelast'. Diezelfde prof Balthazer verklaarde dan in de Knack "ik heb altijd dicht bij mijn studenten gestaan"