1.
Tijdelijke werknemers verplicht omzetten in vaste.... wat is dan nog de bedoeling van een tijdelijke... ? Zoiets noemt men stages laten lopen...
tijdelijke contracten beperken .. bullshit laat de werkgever nekeer zelf ewa bepalen, wanneer hij volk nodig heeft en wanneer niet.
2. min.pensioenen optrekken en mensen minder lang laten werken
wie gaat dat dan betalen eigenlijk ook weer zo een bullshit maatregel..
de sociale zekerheid moet dan maar aangepast worden zo precies van
sim sa la bim en nu is er genoeg geld...
Waarom zou ik mijne zak afdraaien om mensen dan op 55 te laten op pensioen gaan en weten dat ik er zeker niet meer zal bji zijn want ik weet dat zo een systeem niet houdbaar is.
3. hogere inkomens zwaarder belasten, dat vangt af te wachten en mensen vrij stellen sorry daar ben ik ook niet voor te vinden, ik kan er niet aan doen dat ik ben gaan studeren(door er zelf voor te werken (vakantiejobs,...), meer verdien daardoor en dan nog meer moet afgeven omdat er zijn die met hun vingers gedraaid hebben en maar hopen dat de minimumloon of uitkering omhoog moet gaan (dikke zever).
Het zijn weer zo allemaal van die beloften dat ik al gehoord heb in het verleden , dat niet gebeurd is of dat gewoon niet haalbaar is of ten nadele valt van mensen die meer verdienen.
Mensen die minder verdienen denken dan altijd die groot-verdieners wentelen zich in hun geld ,... ik vind dat er veel bij zijn die daar een hoge tol voor betalen en dat is het gezinsleven... werken van 8.00 - 20.00, weinig de kinderen zien en dan ineens zouden ze nog eens op hun vermogen belast worden..
|