Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Ze maken daar wel een probleem van. De berbers mochten zelfs hun eigen taal niet meer gebruiken. Ze hebben zelfs lang gevochten tegen de Arabisch islamitische overheersing maar hebben zich uiteindelijk gewonnen moeten geven nu denken zij ten onrechte dat islam hun identiteit is, de islam die hen destijds hun identiteit had afgenomen). Islam moet het voor zeggen hebben al de andere godsdiensten 'van het boek' worden niet meer dan gedoogd.
Niet-moslims worden (in alle moslimlanden) gediscrimineert zoals, zij mogen o.a. niet erven van de moslim ubermenschen. Zij mogen geen moslims tot hun geloof trachten te bekeren, Moslims bepalen het straatbeeld, net zoals overal waar men hen aantreft. Alles van een cultuur wat niet islam is of tegen islam is, moet verdwijnen.
|
hier is em, met zijn argumenten mijnheer ik weet het beter, 'ik zal eens argumenten posten die eeuwenoud zijn'..Wat voor ne zever komt ge nu weeral posten, u zou een slechte verkoper zijn...l
Zijdde al in Marokko geweest ofzo? Toch wel eigenaardig dat ik daar Synagoges en kerken gezien heb, Joden en anders gelovigen(zowel moslims als niet moslims) die daar hun eigen zaak,woonst hebben en in vrede samenleven, want jawel.... moest u het nog niet weten economie is van groot belang!!!! Ergo, you know not a damn MF thing. Maar doe gerust verder een forumclown is juist wat we hier nodig hebben. Je kent wel de wijze gezegde hé "Elk dorp heeft zijn dorpsidioot."
Allé begin nu maar koortsachtig te denken wat je zou posten ik zal het morgen wel lezen hé dan is mijn dagje weeral is compleet, slaapwel.