Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2007, 14:17   #462
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dit artikel toont aan dat je ofwel niet weet waar je over spreekt, ofwel doelbewust een verkeerde voorstelling geeft van de feiten: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5068318.stm. Ik gok op de laatste optie...
Dit artikel geeft net een verkeerd beeld. Het is correct dat vele Polen een probleem hebben met Gay Pride parades en andere publieke perversiteiten alsook andere vormen van homo-propaganda, maar dat betekent niet dat zij een homosexuelen discrimineren. Dat is een wereld van verschil, maar weeral gooi je alles door elkaar.

Let trouwens eens op de volgende foto :

Citaat:
Anti-gay sentiment in Poland is concerning many
Valt het jou niet op dat er alleen maar skinheads op die foto staan? Dat is nu niet bepaald een cross-section van de Poolse bevolking.

Citaat:
Dat jij dat niet inziet is duidelijk. Nochtans is dat nu net een kenmerk van die onverdraagzaamheid.

Citaat:
PS: ik geloof er geen mieter van dat jouw "beste vriendin" een lesbienne is.
Zijt ge weeral bezig?!

Citaat:
Heb je haar al eens verteld dat je van mening bent dat ze "onnatuurlijk" en "abnormaal" is?
Ik heb haar dat hoogstwaarschijnlijk al enkele keren verteld, ja. Zoals de meeste homosexuelen gaat zij daar niet mee akkoord, maar dat is niet het enige meningsverschil dat we hebben. Je moet niet altijd akkoord gaan met iemands meningen en/of levensstijl om vrienden te kunnen zijn. D�*t is net wat tolerantie inhoudt, maar dat zal iemand als jij nooit begrijpen.

Citaat:
Heb je daar ook bewijzen voor?

Ik hoop dat je met iets beters voor de pinnen komt dan een 50 jaar oud filmpje...
Geen bewijzen. Ik weet wel dat zowat de enige mannelijke homosexueel die ik persoonlijk ken, er geen problemen mee heeft om minderjarige jongens "oneerbare voorstellen" te doen, wat perfect aansluit op het oude Amerikaanse filmpje.

Toeval? Maybe, maybe not.

Citaat:
Je vergelijkt appelen met citroenen. Je vergelijkt twee aandoeningen waarvan het wetenschappelijk vaststaat wat de oorzaak is met een menselijke eigenschap waarvan men tot nu toe nog steeds niet kon aantonen waarom mensen met die eigenschap behept zijn en anderen niet. Je vergelijkt twee hersenaandoeningen die mensen beletten op een normale wijze te functioneren in onze samenleving met een menselijke eigenschap die afgezien van de sociale impact ervan niemand belet op een normale wijze te functioneren in de samenleving.
Andere voorbeelden dan : pedofilie, psychopathie, sociopathie, depressie, manisch-depressiviteit en tal van andere psychische toestanden zijn erkend als ziekten, terwijl ook hier geen duidelijk aanwijsbare oorzaak is. Homosexualiteit hoorde vroeger ook in dit rijtje thuis.

Citaat:
En dat terwijl je je allerminst in een situatie bevindt om wetenschappelijk onderbouwde uitspraken te doen omtrent die materie.
Totdat het politiek incorrect werd, beschouwden wetenschappers homosexualiteit steevast als een ziekte. Er is dus wel degelijk enige wetenschappelijke onderbouw, wat hedendaagse propagandisten ook mogen beweren.

Citaat:
Is iemand die dergelijke zaken doelbewust openbaar maakt onverdraagzaam tegenover homoseksuelen? Zeker en vast!

Citaat:
Yeah right... Veel meer dan wat beleefde gesprekjes over het weer en de mooie landschappen zullen het wel niet geweest zijn... Ander zou je immers ronduit idiote uitspraken zoals deze niet lanceren:
De vooroordelen komen exclusief van jouw zijde, wat je met deze en heel wat andere uitspraken perfect illustreert.

Citaat:
Louter theoretisch gezien zal dat waarschijnlijk wel kloppen, maar mijn jarenlange ervaring op dit forum heeft me geleerd dat de twee in de overgrote meerderheid van de gevallen wonderwel samen gaan.
De meest intolerante en de meeste intolerante mensen kom je meestal bij "links" tegen. Zij zijn welliswaar tolerant voor andersgekleurden en homosexuelen, maar extreem intolerant voor mensen met ideeën die sterk verschillen van de hunne.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden