Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2007, 08:56   #1
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard Persoonlijke aanvallen

Ik zie dat er meer en meer mensen een tijdelijke ban krijgen omwille van "persoonlijke aanvallen", waaronder mensen die zich consequent beschaafd opstellen (Volksstormer bijvoorbeeld). Daarentegen zijn er mensen die constant op de man spelen (*knip* bijvoorbeeld), die ik nooit heb weten geband zijn.

Vermits tegenwoordig de zogenaamde "persoonlijke aanvallen" steevast door de moderatie worden weggeknipt, wordt het moeilijk om te weten wat men daar precies onder moet verstaan. Ik vind de regels nogal erg subjectief en onduidelijk en hierdoor niet bepaald bevorderlijk voor het goed functioneren van dit forum. Integendeel, mensen die constant op de man spelen of die constant je reinste onzin uitkramen, worden vaak met rust gelaten, terwijl zij die hen hierop wijzen daarvoor door de moderatie worden lastiggevallen.

Daarom wou ik bij dezen graag een uitgebreide uitleg over wat precies mag en wat precies niet mag. Als iemand zich onfatsoenlijk gedraagt, op welke wijze mag men hem hierop attent maken zonder dat dit als een "persoonlijke aanval" wordt gedefinieerd? Mag men iemand bekritiseren wanneer men zijn naam niet expliciet vermeldt (bijvoorbeeld door te spreken over "een zeker lid van dit forum")? Mag men een groep mensen bekritiseren? Wanneer wordt op de man spelen getolereerd en wanneer niet? etc.

Ook zou ik graag weten waar je kunt in de gaten houden hoeveel strafpunten je hebt en of je als forumlid op de hoogte wordt gehouden wanneer je strafpunten krijgt. Mocht ik in het verleden al strafpunten hebben gekregen, dan zou ik dat namelijk wel graag weten.

U hoeft geen voorbeelden te geven, u kunt deze gewoon rapporteren via het driehoekje.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 24 mei 2007 om 08:57.
IlluSionS667 is offline