Discussie: Morel in Terzake 07
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2007, 10:40   #75
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thin White Duke Bekijk bericht
Wat was me dat; die Morel die daar als een schoolmeiske iedereen de les zat te spellen en dan nog zit te neuten over een handdruk die niet wordt gegeven. Handdruk is een teken van respect, en nadat je als buitenlander al die bakken racisme van het vlaams blok (of belang, whatever) over u hebt gekregen, kan ik er best inkomen dat het respect wel zoek is (gewoonweg, omdat de andere partij ook geen respect heeft, maar wel hypocriet nog es de hand wil gaan uitsteken; als de moordenaar van uw kind u de hand uitsteekt, ga je die dan ook de hand drukken?)

Over dat van die meerwaarde: daar heeft dewael een punt (een van zijn enige in dit debat), want in de loop van de geschiedenis kan aangetoond worden dat contact tussen verschillende culturen een enorme culturele boost teweeg brengt (vb Klein-Azië ten tijde van de Grieken).

Nu vraag ik mij af wat die Morel feitelijk zit te mierenneuken over die hoofddoeken. Het belachelijke is dat zij meer wil dat ze ze niet opzetten dan dat zijzelf ze wel willen opzetten. Ik stel mij dan altijd de vraag: heeft die daar nu zoveel last van? Ik vraag me af met hoeveel vreemdelingen ze in haar leven al in contact is gekomen.
Ook was haar punt ivm vrouw zoeken in vlaanderen zeer belachelijk. Dat sloeg op niets. Je zoekt tohc je vrouw waar je wilt, en als het merendeel van de marrokanen liever een marrokaanse als vrouw willen, moet je je daar bij neerleggen, anders perk je vrijheid in (wat VB overigens immens doet - btw, die vergelijking van die bloempot op het hoofd sloeg ook op nix, een hoofddoek betekent voor die mensen iets, zij probeert het gewoon in het belachelijke te trekken).

Met andere woroden: ze heeft op mij de indruk nagelaten van een schoolmeiske dat haar huiswerk heeft gemaakt en met cijfertjes haar punt wil bewijzen, maar de ballen weet over het echte leven. Ze had ook het voordeel dat ze een IMMENS zwakke tegenstand had, dewael die er weer geen kloten van bakte en die andere kerel die zichzelf heeft vastgezet en gechoked is.

globalisering!
Wat een racisten die Marokkanen toch he... die willen niet weten van vreemde vrouwen.... tsssss tsssss tsssss
waar blijft het CGKR als er echt racisme in het spel is...

en wat dat zoeken betreft... LOL ...... ZOEKEN ???????????..... LOL....

Allez bedankt dat ik nog eens zo goed heb kunnen lachen.

BTW het is gewoon UITHUWELIJKEN mijn beste Duck, gewoon uithuwelijken. Trouwen met een nicht/kozijn die je nog nooit gezien hebt of zo hoor... meer is dat niet.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden