Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
Wie wind zaait, zal storm oogsten. Verwacht je nu echt dat je maandenlang laster en leugens kunt spuien zonder dat mensen daarop reageren?
|
Jij heb nog nooit een leugen of laster van mij kunnen bewijzen.
Dat je er niet tegen kunt dat jouw beweringen ontkracht worden, dat je geen bewijzen kunt geven voor vele van jouw straffe beweringen, dat, beste IlluSionS667, is niet mijn schuld.
Dat ligt aan de zwakte van jouw stellingen, aan de lage betrouwbaarheid van jouw bronnen.
Dat je de weerlegging van jouw zever als een persoonlijke aanval of als leugens beschouwt ligt ook niet aan mij.
Verder laat ik me niet verleiden tot een "flame war". Niets zal me weerhouden jouw zever (en die van anderen) te ontkrachten. Ik zal me hierbij (zoals in het verleden) netjes aan de forumregels houden en mijn beweringen met de nodige links staven.
Als jij behoefte hebt aan persoonlijke aanvallen tegen mij, smerige insinuaties en leugens over mij, dan is dat jouw probleem, en eventueel een probleem voor de moderatie.
Jouw persoonlijke aanvallen tegen mij, jouw smerige insinuaties en leugens over mij hebben op de meeste mensen gelukkig geen effect.
Dit is dan ook het laatste dat ik hierover zal posten.