Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
In Limburg, net aan de overkant van de beek die achter mijn huis liep werd ooit een meisje verkracht door drie ....jongeren. Wegens het lawaai dat daar gemaakt werd zo dicht bij mijn bed deed ik s' avonds het venster altijd dicht en de rolluiken af. Ook als het snikheet was. Daardoor kon ik de politie niet direct helpen die me op een dag kwam vragen of ik geen getuige geweest was van iets dat zich daar had afgespeeld de avond ervoor. Ik ben toen bij de buurman gaan vragen of hij iets hoorde en jawel. Die had �*lles gehoord, maar niets gezien. Hij was bovendien te bang (laf) om er zich mee te bemoeien.
Later kwam aan het licht dat het verkrachtte meisje 14 jaar oud was, géén moslima, en de dochter van een vrachtwagenchaufeur die één straat verder woonde dan ik.
Ik stak in die tijd elke dag een paar keer de beek over om daar te gaan wandelen met mijn hondjes. Daardoor kende ik heel wat 'jongeren' die zich daar ophielden. Ik heb hen aangesproken en voldoende info kunnen verzamelen om de drie verkrachters te helpen vinden. Het waren alledrie nog zeer jonge moslimjongeren.
|
Knuppel ik denk dat ik je buurman ben!