Discussie: Morel in Terzake 07
Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2007, 14:50   #711
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je begrijpt er werkelijk niets van hé? Ze mogen huwen met wie ze willen, maar ze mogen niet hier samenwonen? Dat is wel degelijk een schending van de gelijke rechten om een gezin te stichten hoor!

Me dunkt dat jij weer last hebt van het zonnetje.

Nergens wordt gesteld dat ze niét mogen huwen. Wel wordt gesteld dat er aan een aantal voorwaarden moeten worden voldaan om een verblijfsvergunning als gevolg van dat huwelijk te verkrijgen.

Jij mag je mensenrechten nog zo dikwijls herhalen als je wil, maar ik heb daar nog nooit in zien staan dat men het universeel mensenrecht heeft om door de Belgische staat te worden onderhouden als je nieuwbakken man of vrouw dit niet wil of kan.

Citaat:
En wat is trouwens het land van herkomst? Het land waar je geboren bent of het land waar je ouders (grootouders) vandaan komen? En wat als het land van de partner daar ook zo over denkt
Laten we het gewoon het land noemen van waaruit iemand zijn huwelijkspartner wil gaan exporteren Edina. En wat d�*t land dan vindt van gezinsherenigingen en de nodige voorwaarden die er gesteld worden is dan weer het probleem van de inwoners van d�*t land! (Tenzij jij je er met je mensenrecht druk over gaat maken: kan je alvast even gaan vragen waarom ik niet Mekka mag gaan bezoeken, laat staan wonen!)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2007 om 14:53.
circe is offline   Met citaat antwoorden