Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2007, 00:30   #44
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Vertegenwoordigers van het Vl Belang worden NOOIT uitgenodigd in ontspanningsprogramma's. Daardoor doen deze programma's ontegensprekelijk aan politiek. De meestegevraagde gast in de Laatste Show was Steve Stevaert (14 keer) gevolgd door Bert Anciaux. Sorry, maar dit is niet normaal meer. Het Belang heeft meer mandatarissen, maar heeft nooit een invitatie gekregen. Idem dito voor alle mogelijke quiz-, praat- en spelletjesprogrammas waar politici de afgelopen MASSAAL als sympathieke BV's werden opgevoerd. Behalve die van die ene partij dus.
of ze nog nooit een invitatie gekregen zouden hebben ?
geen idee ... daar moet ik jouw woord voor waar aannemen daar bleef ie opvallend stil over ( zie onder )

't gekke is dat ik nog niet zo heel lang geleden een interview met Van Hecke heb gelezen waarin hij iets zei in den trend van : dat ie en zijn companen per definitie niet mee doen aan zo'n idiote spelletjes, en dat het optreden van politici in zulke dingen niet meer is dan zichzelf te proberen verkopen bij gebrek aan inhoud

ik kon me wel vinden in z'n woorden daar ik dit ook zo ervaar

Citaat:
Van mij moeten ze geen VB'ers uitnodigen, maar moeten ook alle andere politici thuisblijven. Politici moeten hun tijd niet verdoen met allerlei idiote quizen, spelprogramma's en idiote shows.
wat je hier zelf dus ook beaamt

dus wat zal het nu zijn ?

terzijde :
het lijkt me toch ook denkbaar dat politici naast hun job ook nog een leven mogen hebben hoe belachelijk ik of iemand anders dat tijdsverdrijf moge vinden
of hoe achterdochtig ik of iemand anders een veelvuldige verschijning ook moge vinden

eveneens terzijde:
politici, exclusief vb, hebben weinig of niets te verliezen met zo'n optreden
komen ze dom over so be it... dat doen ze nu ook al
komen ze medeageil over ... eveneens idem dito
voor de topmannen van 't vb ligt dat natuurlijk even compleet anders... en ik zie dit eerder als reden dat ze daar sowiezo weg willen blijven
praha is offline   Met citaat antwoorden