Neej bedankt ik gaan mij als kans arme ziel ( hihi) ne rum cola inschenken hé

ik weet het ik zondig ....frisdrank = gif morja we leven maar 1 keer en das al kort genoeg dermee burp...pardon die moest eruit excusses .
Tsjah michaël a.k.a mikael kenden vele naampjes dan eindigt ge op de naam metatron en das joods en dat betekent dat het nog wa complexer wordt want metraton of metatron kende honderden vormen van zijn naam .
Eindsom van onze verstotene en uitgesloten satan wordt dan int joods el chaï shadaï welke bij asjkenazen aan de deur hangt ter bescherming tegen het kwade zo het tond geschreven .
NU het mystieke joodse bezitten afbeeldingen van diene el chaï shaddaï maar schrik niet ....2 horens op zenne bol .
Dus onze heilige bescherm engel die met het slechte vocht ; stamt zelf af van het kwade of wordt zelf kwaad kan ook nog of vocht met zijn broeder en favoriet voor het aangezicht van de ware god .
Ik dacht 1001 zelfs meerdere vormen te bezitten van hem die gevallen is en verstoten werd; hij die van het beest kwam , de latere lichtbrenger bezat veel licht en verheldering .
Hij zorgde dan ook voor de verlichting hé in den hemel tot hij beetje rebels deed dan wast om zeep .

Herkennen we deze laatste zin niet in ons eigen leven en bij onze naasten ....waren wij allen niet rebels verlicht om dan beheerster in stilte te zijn ;-p
Welk kwaad Labyrinth over welke slechte daemoon of ëntitteit ....toch ni die éne met zijn 2 hoorns van overvloed op zen hoofd ?!
Mischien was het pan - al de griekse bokkepoot mé zen fluit ook wel sater genoemd....moet da slecht zijn ?!
Wa is slecht eigenlijk ....duisterlijke stank zwavelvurende put waar gehuilt wordt en mensen misbruikt gekneveld worden?
Pfff als het da maar is ... ge hebt gelijk L. gedachte mani pulaties in de loop der eeuwen .
Het eerste geldstuk werd dan ook het symbool " arpheton " afgebeeldt zodat de geluks brengende slang-god in overvloed mocht gedeelt worden .
Later kwamen pas de Grieken enzow ....tsjah talismans maken horen ook bij men syncretisme zo leren we waar geld onstond en wie het maakte .
lol

is zien of men dit terug kan vinden ...ik dacht het niet ...er is maar " 1 " ras die weet wat ik hier schreef en dat zijn de WIJZE joden volgens den bijbel de uitverkorenen.
De rest van den aardbol weet dat niet vermoedenlijk enkele islamieten ja .
En neen ik hoor u al denken hoe ik het te weten ben gekomen ga ik un nog niet vertellen zultge paar jaar moeten wachten vrees ik