Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2007, 22:58   #8
duncan
Banneling

Standaard

Troost u ik wordt ook onderdrukt op allerlei manieren administratief - arbeid - wonen en ik zen ook belg maar blank .

Goe gedaan moslima & nemt u vrienden/innen mee naar hier dan kunnen heren en dames politici sociaal lezen hoe weinig voeling of sociaal begrip ze hebben met eigen volk & culturen & diversiteit & .....&...........pfff veel dus .

Ik zen ne spirituele syncretische christene mor euhm mohiem weetge wel en euhmm ik vindt hoofd doeken mooi .

Vrouwen droegen hier vroeger ook nen hoofddoek soms nog alst regent .
Iederéén is vrij in woord en daad behalve alst overlast geeft of agressie .

Ik vermoed dan ook dat men het u verbiedt wegens agressievelingen die in nen hoop menigte den boel verzieken en dan krijg je de eeuwige stigmatisering van allochtoon zelfs autochtoon .

Dermee maken ze hier een snelwet enzo mor komen ze tot besef zo van oops we houden geen rekening met anderen of slachtoffers enz... .

Van mij moogtge die aanhouden en ik zou dan weer extreem gaan doen en nen fluodoek gaan kopen bij één of andere koran winkel

Goe da ik geen vrouw zen want ik zou nog veel meer extremer zen dan ik al ben oesje das al veel .

Weetge ontketent nen mini oorlog en stap naar feministen om te vragen om nationale oproep te doen aan alle vrouwen voor bescherming van kind + eigenwaarde voor uw hoofddoek .

Spreekt mé al die vrouwen af om geen sex ( argh vies woord de liefde ) te bedrijven voor dat dien politieken boechtige normen en waarden voor geloof en waarde van nen hoofddoek of een kind zen leven te beschermen .

Wedden dat die manne gek worden als ze paar maand geen liefde of sex mogen bedrijven ...het zal snel stoppen met uitbuiten van mensen tegen3euro en half per uur en spelletjes rond normen en waarden.

Ik hem geen lief maar ik stap alvast mee op ...ik vermoed veel andere ook ...wedden?!

Is maar ne tip hé lol erg al da zeveren veur ne simpelen hoofddoek ...is nog zo schoon ....die venten zen jaloes ja hahaha

Laatst gewijzigd door duncan : 29 mei 2007 om 22:58.
duncan is offline   Met citaat antwoorden