Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Trouwens, het mag u al opgevallen zijn:
-bij de mannen moet er 5 centimer b�*j.
-bij de vrouwen moeten er 2 centimer áf.
Dat toont toch wel héél symbolisch de machtsverhoudingen aan in de maatschappijen waar deze trends zich voordoen.
De huppelkutjes eeuwig jong, kinds, braaf, ongedefinieerd, gehoorzaam en passief. De zaadpalen enorm stoer, uitgesproken, gigantisch en rechtop, en eeuwig actief pokend.
De beschaving is nog nooit zo infantiel, rechtlijnig, binair en ordinair geweest.
Trouwens, in matriarchale maatschappijen vindt ge het tegendeel, daar worden meisjes en vrouwen aangemoedigd om hun schaamlippen uit te rekken tot ze een schaamrokje krijgen. Antropologen hebben dat her en der geobserveerd, maar de schaamrokken van bepaalde Zuid-Afrikaanse matriarchale maatschappijen zijn natuurlijk het bekendst.
|
Awel ik vindt veel cognitiever en socialer weergegeven wat u schreef en dichter en meer in de waarheid dan wat ik schreef .
Goed dat het geweten en gekend is en men het dan ook op www weergeven kan .
Leren doen we elke dag en ja ik vindt bepaalde dingen goed uniek en of in de sex industrie maar vanaf het moment dat het woord commerce valt of usa dan valt men goesting weg .
Wat het psychisch ontwikkelen van de vrouw betreft

lol dat soort gruwelgedachte en gewaarwording kenden we voorhéén in onze mannemaatschapij ook waarom angstig ?!
Mar troost u ik begrijp best waarge naartoe wilt en jaja er zijn zéér zekers machtig venijnige serpenten van vrouwen ja en die kunnen meer dan sommige mannen in onze maatschapij ...alles heeft positieve en negatieve reflecties dat moet u ook weten , niet ?
Tjah penis verlengingen vindt ik zo jakkie alez ik bedoel maar nemt 5 vrouwen en zegt de maat telt niet maar watge er mee doet wel 3 �* 4 zullen blozend ja das waar antwoorden en 2 of ééntje beweert dat afmeting dan weer belangrijker is kortom op % gezien zou tegen de 80% vrouwen mij gelijk geven wie weet allemaal .
Hoe ge de liefde bedrijft enzo krijgen vrouwen de kriebels van mor afmeting hmmm ge moogt het uitzoeken mor ik ken de uitkomst al die ik weergaf
Inderdaad een wijze les voor sommige mannen maar ook vrouwen die na plastische chirurgie klagen leren bij .