Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Wel, met de zoektermen "schaamlippen" en "designervagina" in Google.news komt ge héél ver hoor.
...
Ik spreek hier niet als wetenschapper. Ik spreek hier als iemand die zich verzet tegen de tirannie en de ideologie van de designervulva.
...
|
Right. Maar dan zie ik de relevantie niet van jouw verregaand veralgemenende uitspraken. De VS en de UK; ergo... het zal wel overal in 'het Westen' even erg gesteld zijn. Ik mis nog de cijfers voor België. (Nederland, Frankrijk of Duitsland mag ook hoor)
Mijn interesse in seksuele designerchirurgie is eerder gering. Dus om daar nou zelf al googlend het kaf van het koren te gaan scheiden (de facts & figures van de bullshit, zeg maar), d�*t zie ik niet meteen zitten.
Maar toch een standpuntje: tussen siliconenborsten, opgespoten lippen, monsterlijke tattoo's en de halve ijzerwinkel die veel jongeren door hun vege lijf jagen om 'in' te zijn, zie ik principieel niet overdreven veel verschil. In dat rijtje passen ook die vagina en penisknutselwerkjes.
Moet er iets aan gedaan worden? Welnu... Technisch gezien klasseert men al die ingrepen onder het toebrengen van 'slagen en verwondingen'. De medische noodzaak geeft de arts in kwestie een verschoningsgrond voor een daad die anders strafbaar zou zijn. Misschien moeten we die verschoningsgronden eens iets strikter gaan interpreteren?