Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2007, 15:42   #36
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door el_duvel Bekijk bericht
Haat in het algemeen is een slecht punt maar u spreekt wel een contradictie :
zonder haat straat is tegen VB : Conclusie VB = voorstander van een haat straat...
Rare jongens die linkies....
Omdat links met hun "zonder haat straat" campagne het VB viseert wil dat ook zeggen dat VB'ers (die het trouwens met de boodschap 100% eens zijn cfr bijvoorbeeld De Winter op de VRT én op VTM deze week) het met die boodschap NIET eens zou zijn.





Citaat:
En een beetje lager schrijft u dat u tegen haat bent.... Klopt niet he vent.
Zie boven...

Citaat:
Als ge tegen haat zijt kunde eigenlijk moreel niet anders dan voor de zonder haat straat zijn. Anders spreekt ge uzelf wel serieus tegen...
Eindelijk zinnige taal...
Inderdaad.
Bijgevolg sta ik achter de visie van het VB en ben ik het enerzijds met die boodschap absoluut eens en vind ik anderzijds de onderliggende bedoeling verwerpelijk.



Citaat:
Tegen jihad hmm ik ken de betekenis van jihad dus gewoon tegen jihad neen tegen terrorisme en groeperingen van terrorisme en terrorisme zelf en haat ja !
Moeilijke zin maar ik zal er het beste van proberen te maken.
Ik ben tegen Jihad want het terrorisme is daar een onmiddellijk en onvermijdelijk gevolg van, hetgeen talloze keren per dag in de wereldpers wordt bewezen.
Daarom wil ik een "geen jihad straat".
Gisterenavond heeft De Gucht op VTM trouwens klaar en duidelijk gezegd dat Jihad "heilige orlog" betekent.
Alhoewel ik geen hoge hoed op heb van dit heerschap lijkt mij dit een onverdachte bron.




Citaat:
B: door te schrijven "zonder jihad straat " geeft u te kennen dat alle mensen die jihad doen eigenlijk mensen zijn dat je moet haten... Jihad is niet hetzelfde als terrorisme of 'heilige oorlog" waar iedereen het zo volmondig over heeft...
Als iedereen het daar volgens U zo volmondig mee eens is ben jij dus de enige die er anders over denkt.
Welnu: gaan we hier nog maar eens de oude getrouwe semantische shuffle gebruiken om aan een woord met een algemeen aanvaarde betekenis er rappekes voor eigen gebruik een andere te geven?
Trouwens: denken jullie linkies nu echt dat door aan een nederlands woord een andere betekenis te geven de jihad ineens gaat verdwijnen?
Kunnen jullie desgevallend ook niet ineens de slachtoffers van de Jihad laten verdwijnen met zo'n truukje?
Dank bij voorbaat.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden