Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door el_duvel
Niet enkel de niet VB'ers maar ook de VB'ers zelf want ik denk niet dat de helft van die kiezers eigenlijk wel beseffen wat VB naar toe wilt. Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat zij allemaal wel willen inleveren aan loon want dat is wat er gaat gebeuren.
Op economisch vlak althans : Alles moet flexibel worden behalve de werknemer...
Ik heb schrik eigenlijk voor de welvaart... Die transfersommen zullen dan wegvallen, maar dan vraag ik mij af hoe ze al de rest willen betalen...
Een tweede schrik is de politiestaat waar we in terecht gaan komen, avondklokken etc.. En beste jonge kiezers avondklokken is niet enkel voor allochtonen maar ook voor autotochtonen, de politie gaat ook meer macht krijgen... eigenlijk heb ik schrik dat we naar een amerikaans model gaan keren : politie op scholen enzo voort. Bedoeling zal zijn tegen de allochtonen maar wat als er ook autochtonen naar die scholen gaan ?
Ja ik heb schrik van VB.
Iedereen spreekt bij hun altijd over 'freedom of speech' en die geen haat -bordjes zijn tegen hun ? Waarom vraag ik mij dan af ..
freedom of speech is volgens hun voor iedereen behalve voor de pers en voor allochtonen... sorry maar dat is geen freedom of speech
Die geen haat bordjes verbinden voornamelijk de VB'ers met het VB (ik deed het niet maar als zij het zelf zeggen wie ben ik dan om te zeggen dat haat niets met VB te maken heeft)
Mijn conclusie is eigenlijk :
Wil je terug naar de middeleeuwen en een oer-conservatief beleid stem dan gerust op het Vlaams Belang maar kom daarachter niet klagen...
|
Dan denk ik dat jij toch eens het programma van het VB moet lezen. En niet zomaar geloven wat er je wordt ingefluistert. En als je denkt dat het VB niet gaat doen wat ze zeggen en eingelijk iets veel conservatiever van plan zijn dan moet je er maar niet op stemmen. Zo stem ik niet op Leterme omdat ik niet geloof dat hij gaat doen wat hij zegt.