Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2007, 10:38   #319
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
motivering: is niet alleen afkomen met wat je denkt, geef ook eens concrete bewijzen
Een goeie vriend van me is naar Marroko geweest en geloof me: iedereen bekijkt u daar scheef als blanke.

Citaat:
Binnenlands probleem: lees de openingspost. Voor buitenlandse politiek is er een heel subforum.
Deze posts weken af en waren dus off-topic, sorry daarvoor, als u das mis opvatte en dacht dat we nog ontopic waren, gelieve te laatste pagina's van het forum te lezen en dan te reageren ipv direct commentaar te geven op posts..

Citaat:
ik ben niet links niet rechts. Misschien zou u nog enkele boeken over ideologieen moeten openklappen alvorens hierover te discussieren.
U bent zelf niet links, maar volgt wel een linkse ideologie... Raar. Voor wie gaat u stemmen als ik zo vrij mag zijn te vragen?

Citaat:
Als u en carlgustaaf de ideale vlamingen zijn waar allochtonen naar moeten streven. Dan mag dat geen probleem zijn. Aangezien jullie motivatiedrang en begrijpend lezen niet aan jullie weggelegd zijn.
Ik zeg niet dat ik de ideale Vlaming ben, dat beslist de politiek. En aub, u niet beperken tot nodeloos gescheld, dit is namelijk een teken van zwakte en de uitputting van goeie commentaar om uw punt te bewijzen.

Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 3 juni 2007 om 10:39.
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden