Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hexa
Best wel grappig dat je Amerika aanhaalt. Mag ik je erop wijzen dat Amerika zijn welstand te danken heeft aan emigratie. De Europeanen die begin 20 ste eeuw naar ginder gingen waren best wel knappe koppen.
Mag ik u erop wijzen dat hier in Europa nu net hetzelfde is aan het gebeuren (al de hoog-technisch opgeleide aziaten).
O ja,voor ik het vergeet, binnenkort zijn het weer verkiezingen in Amerika, het zal zoals elk jaar wel weer gaan tussen een "spaanse" kanidaat en een zwarte kanidaat, aangezien zij elk een aanzienlijk deel van de bevolking vertegenwoordigen
|
Fout, de hoogopgeleide aziaten gaan naar kapitalistisch VS of VK waar ze flink betaald worden voor hun opleiding. In Europa krijgen we onopgeleide arme mensen die rekenen op de sociale zekerheid. Daarbij komt nog dat ónze knappe koppen ook vertrekken naar de VS. Zolang wij hier in Europa talent niet naar waarde schatten en bedrijven toelaten om voor dat talent te betalen door de belasting op arbeid drastisch te verminderen zal deze "brain drain" aanhouden.