Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online
Dat naaktzwemmers nu al een apart uurtje hebben in onze zwembaden, is volledig nieuw voor mij. Volgens mij is het een puur verzinsel.
Dat senioren een apart zwemuurtje hebben, evenzeer. In de zwembaden waar ik kom hebben senioren en gehandicapten één of twee aparte zwembaantjes, maar de rest van het zwembad blijft open voor het overige publiek. Geen discriminatie dus tgo de ongelovige kaffirs , geen sexisme dus tgo het mannelijk zwembadpubliek in tegenstelling tot het gesegregeerd moslima-uurtje.
Het ziet er dus naar uit dat de progressieve zelfhaters blijkbaar evenveel problemen hebben met de eigenste fundamenten van onze samenleving (géén discriminatie op basis van sexe) als de islamitische fundamentalisten die ze zo verrijkend vinden. 
|
Ik kan er niet aan doen dat niet alle baden (of althans degene die u kent) aparte uren organiseren voor die groepen. Feit is dat het bestaat én mogelijk is. Ivm het naaktzwemmen moest u geinteresseerd zijn:
http://users.belgacom.net/naaktzwemmen/belgie.html
Discriminatie zou zijn moest men de moslima's het recht op een zwemuurtje ontzeggen omdat ze moslim zijn. Sexe-discriminatie zou zijn moesten mannen geen rechten hebben om het zwembad af te huren. (wat in feite zwemuurtjes zijn)
Kern van de zaak is dat ik niet bereid ben om onze verworven rechten aan te passen omdat deze onder druk komen te staan door een aantal herrieschoppende allochtonen. U noemt het 'progressief zelfhaten', ik denk dat het redelijk conservatief is. Waarom moeten wij in onze vrijheden snoeien ter wille van de integratie?